سه شنبه, 25 مهر 1396

مطالب

محصولات و حوزه های کاری مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات مبین

سامانه تحلیلی مدیریت مشتریان بانکی (کیمیا)

سامانه ارزیابی مشتریان امکاناتی را برای سازمان فراهم می ­کند تا اطلاعات گسترده­ای در مورد هر مشتری حتی اگر در سامانه­ های فعلی بانک وجود ندارد بتوان تجمیع و نگهداری کرد و نهایتا برای بررسی و تصمیم­ سازی در اختیار سازمان قرارگیرد.

این سامانه در کنار سیستم­ های ارتباط با مشتریان می­ تواند اثر بخشی آنها را به طرز چشم گیری افزایش دهد. با توجه به پراکندگی اطلاعات و ارتباطات مربوط به یک مشتری، حوزه کاربری این سامانه با در نظر گرفتن سطوح دسترسی از مدیران ارشد تا کاربران شعب گسترده است.

Copyright© 2013 Mobin Research Center. All rights reserved

تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز تحقیقات فناوری اطلاعات مبین می باشد.